2013. július 12., péntek

"Ez rosé, nem izé!"

... hangzott el tegnap - by Oli - az esedékes SarkiFűszeres-Szenánszunkon, amin ezúttal nagyobb baráti körrel vettünk részt. :) A téma ezúttal a rosé volt, tíz borocskát kóstoltunk meg, vakteszt jelleggel. Érdekes volt látni, hogy mennyire különbözik az ízlésünk, miközben a társaság jelentős része nagy rosé rajongó. (Én csak szégyenkezve merem bevallani, hogy a borok közül legkevésbé a rosét kedvelem, de azért azt nem állítanám határozottan, hogy fizikai kínokat okozott volna nekem a kóstolgatás... :P) A mi Fűszeresünk ismét kitett magáért, finomakat főzött, jó hangulatot teremtett és..... A Falkavezérrel kooperálva igazi "meglepi bulit" szerveztek nekem, váratlanul felbukkanó, kulináris-izgalmas ajándékokkal (egy részük egyenesen Strasbourgból érkezett a  Marchéról!) kedves szavakkal, sütivel, kihunyni nem akaró tűzijátékkal, barátokkal, énekléssel... :) Itt jegyezném meg, hogy ha valaha is kételkednék abban, hogy szeret a Falkavezér, az ilyen pillanatok mindig bebizonyítják, hogy "miazhogy". :) Azt hiszem, egy darabig biztosan nem fogom elfelejteni ezt az estét, mert - ha a meglehetősen hűvös szelet nem számítjuk - tökéletes volt. :)

1 megjegyzés:

  1. :-D
    Én terhesen meg voltam húzatva a rosé-ért. Előtte nem csíptem. Azóta is mindig azokat a szép hónapokat juttatja eszembe, szóval JÖHET!
    Téged meg nagyon szeretnek!

    VálaszTörlés