2015. június 5., péntek

Brazília - hetedik fejezet, melyben az utazó jelentősen eltér a tárgytól...

... mert igen fontos bejelenteni valója van. :) Először is szégyellem és szánom-bánom, hogy március 18-a óta nem írtam egy árva sort sem, de most az egyszer jó okom volt rá: Március 25-én megvédtem a szakdolgozatnak csúfolt torzszülöttemet, majd ezt követően minden 12-13. napon különböző rémesebbnél rémesebb tárgyakból záróvizsgáztam egészen a múlt csütörtökig, és immáron elmondhatom magamról, hogy levizsgáztam és végre-valahára jogász vagyok. :) Legnagyobb örömömre a diplomaosztóm nem fog egybeesni a nyugdíjas igazolványom kiváltásával, úgyhogy a családom és közeli barátaim legkomolyabb reményeit is túlszárnyaltam. :D Tudok én még meglepetéseket okozni, na. :) Néha kellemeseket is. ;) Az utolsó vizsgám ráadásul éppen a féléves házassági évfordulónk napjára esett. Hiába no, időzíteni is tudok. :)

1 megjegyzés: