2013. november 22., péntek

Elért a vég...

... hetekig képes voltam ellenállni (lásd kollégáim és falkavezérem ilyen-olyan behurcolt kórságaival szemben) de ma reggel torokfájással ébredtem, náthásan és kellően nyűgösen. Remek. 


Jó, jó, tudom, hogy ez a kórság csak a férfiakra nézve hordoz halálos veszedelmet, de azért le tudtam volna mondani róla így, a hétvége közeledtével...Meg amúgy is. Azért persze még nem tettem fel a nyavalyás bacikkal szemben a kezemet. Hatalmas adag C-vitaminnal, Echinacea cseppel és gyógyteákkal vettem  fel velük a harcot. Meglátjuk, milyen sikerrel... Este azért beizzítom a szupertitkos csodafegyvereimet is, biztos, ami sicher.  ;)

1 megjegyzés:

  1. Ha a férfiak már kiheverték, akkor túl vagy a nehezén. Bármi fertőzőben az a legpocsékabb, míg a pasas beteg. :-D

    VálaszTörlés