2014. április 23., szerda

A helyzet az...

... hogy mindenhez van kedvem, csak dolgozni nincs. Kidolgoztam a belemet is az utóbbi hetekben, hónapokban és elfáradtam. Nem tavaszi fáradtság ez, alapvetően jól érzem magamat, csak unom a verklit, a folyamatos kapkodást, hogy minden napomat felborítják, hogy állandóan túlórázni kell... Néhány nyugodt napot szeretnék, amikor csak a fű növését figyelgetem és akkor mozdulok meg ill. azt csinálom, amihez kedvem van. No, most hogy kipuffogtam magam, húzok is vissza lapátolni.....

3 megjegyzés:

  1. Csinálj magadnak egy nap szabit. Egy lopott napot amikor csak nézed a növögető faleveleket ;-) De aztán ne otthon tegyél vegyél helyette!!

    VálaszTörlés
  2. Egyelőre sajnos szabiról szó sem lehet, mert Kisgyerek Dél-Ázsiában van még a jövő hét végéig, és addig nekem kell tartanom a frontot minden téren. :( De majd kitalálok valamit. ;)

    VálaszTörlés