2014. február 10., hétfő

Nem úsztam meg...

... én sem. :( Családunk és az iroda férfi tagjait kapta el először (természetesen :P) a halálos veszedelem (hétköznapi nevén: nátha), de most már én is nyakig benne vagyok.... Vitaminok, gyógyteák, rengeteg kézmosás és a göthölők nagy ívben történő kikerülése ellenére.... Új barátokat is szereztem, pl. a pszeudoefedrin-hidroklorid képében, aki - bár nagyon hülye neve van, de - sokat segített az elmúlt napokban abban, hogy azon a testnyílásomon is tudjak végre levegőt venni, amit alapvetően erre teremtett a Jóisten, és ne kelljen alternatív megoldások felé kacsintgatnom.... :P Öröm így hétfőt kezdeni.... DE még mindig sokkal-sokkal jobb így is, mint bármely másik hétfő volt az utóbbi majd' 2 évben. ;) Ez a 2. hétfő az Ápolt nélkül. Leírhatatlanul más egy-egy munkahét így. Bár azt azért sajnálom, hogy ezekből a pompás vírusokból, amiket a porhüvelyemben most kénytelen-kelletlen hurcolok, nem tudok átteleportálni hozzá is..... Gonosz vagyok, tudom. De még ez a legkevesebb, amit megérdemel(ne).

3 megjegyzés: