2014. február 3., hétfő

Búcsú az Ápolttól.... :)

Mi más is passzolhatna Ápoltunk méltó búcsúztatásához jobban, mint egy klasszikus utolsó sorai:

Azok a boldog, szép napok, ég veled!
Te nem tudod, milyen jó nélküled.
Jönnek a boldog, szép napok, ég veled!
Te nem tudod, milyen jó nélküled. 

Természetesen nem tudott méltósággal, úriember módjára távozni , de - tekintettel arra, hogy nem is vártam tőle mást - engem nem is rázott meg a dolog. A többieket azért igen. Persze őket is megértem, nekik elszámolási gondjaik is vannak vele és egykor a barátjuknak tartották őt.... Pont úgy költözött el, amilyen jellemvonásokkal rendelkezik: sunyizva, mások szemébe nem nézve, egy hang nélkül, mint egy tolvaj, jó nagy kuplerájt hagyva maga után. Mondjuk azt nem egészen értem, hogy az asztalomon és annak környékén mit keresett - tán a józan eszét?! -, de az tény, hogy semmi nem ott és nem úgy volt, ahogy pénteken hagytam.... Ha ezt tudom, hagytam volna itt neki néhány kicsi, ám hirtelen igen éles fájdalommal járó és/vagy rettenetesen büdös meglepetést (pl. mini egérfogókat az akták között, pálpusztaival élesítve) , hogy érezze a törődést..... Mindegy, most már! Innentől csak előre tekintek. Elment és már nem jön vissza soha. :) Nekem ennyi pont elég a boldogsághoz. :)

5 megjegyzés:

  1. Ez tényleg ápolt basszus! Pff!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várj, és ezzel valaki képes volt szaporodni?

      Törlés
  2. Igen... :O Hasonló pszichéje lehet... ;) Persze előbb volt egy gyerekükről profi fotós által készített portfólió, mint hogy teljes egészében elhagyta volna a szülőcsatornát a gyerek. Mer' az nagyon fontos. Mint ahogy menő belvárosi éttermekből rendelni a kaját minden (!) este, az is alap. A kollégákkal (=legjobb barátaival) közös rezsit és egyebeket tisztességesen fizetni nem sikerült - hónapokon át.... :/ Most mát csak hétvégén/éjjel jár be az irodába (postáért pl.), amikor tudja, hogy senki nincs bent..... Beteg....

    VálaszTörlés
  3. Az! Nagyon!
    De hát... ismertem ilyeneket még tinó korunkból is...

    VálaszTörlés