2013. augusztus 27., kedd

"Arcpirítóan pofátlan"-díjunk mai nyertese...

...az én drága kollégám, úgyis, mint Kisgyerek, aki - miután megkértem, hogy kicsit álljon fel a gépétől, mert a nagyobbik gépünk ismét megmihálylott,  és adásvételi miatt nyomtatnom kellett volna nem is keveset - nagy kegyesen felállt, de az erkélyre vonulván még odavetette nekem, hogy mindig ő szívja meg, ha az elektronika sztrájkolni kezd és különben is, mikor jön már a szerelő, de ha jön, tuti szétrúgja neki itt és ott, mert ő nem tud haladni és komolyan akadályoztatva van az ő munkájában....... Mindezek után ő elkezdett kint dohányozni és játszani a mobilján (ezt csinálja egyébként is kb. húszpercenként....), én levágódtam a gépéhez, hogy gyorsan kifacsarom a kis nyomtatóból, amire szükségem van, aztán robogok is vissza a saját gépemhez, mert azt sem tudom, merre van előre, erre mi az első ablak, ami felugrik....Fekete özvegy bazzeg, azt pedig szorosan követve a fészbúk. Ahhhhaaaa..... És mi akadályozzuk őt a nagy munkában. Világos, mint a vakablak.

4 megjegyzés:

  1. kizökkented a komfort zónájából. ejjnye te. hát nem szégyelled magad? :)))

    VálaszTörlés
  2. De, kicsit még ma is pironkodom.... (Különben esküszöm, a napja abból áll, hogy 9.15-re megérkezik, 9.40-ig reggelizik, utána kávé-cigi, 10 körül beül a wc-re 20 percre, aztán elkezd "dolgozni", 12-kor lemegy ebédelni, 1-ig nem látjuk, utána kávé-cigi, megint slozi, 14 óra körül elkezd "dolgozni" és 16.30 felé jön a menetrendszerű jajgatás, hogy neki mennyi dolga van és megint bent kell maradnia tovább. És ne nyíljon ki a bicska a zsebemben...)

    VálaszTörlés
  3. Nem kerestek valakit a helyére? Én itt csendben jelentkezem...

    VálaszTörlés
  4. Béb, amúgy de...Mármint keresünk ügyvédjelöltet, ha érdekel. ;) Én bírnám. ;) :)

    VálaszTörlés