2013. március 22., péntek

Aki legény éjjel...

.... az el van anyátlanodva másnap.... Még mielőtt valaki rosszra gondolna, leszögezem, nem a macskajajos másnapra kell gondolni.. Egész héten szevedtem a pms-től, pedig általában megúszom. Ezúttal nem...A teljes skálát kipipálhattam: aluszékonyság, édesség (főként csokiiiii) éhség, másfél számmal nagyobb mellek, hangulatingadozás, váratlanul kinövő második, harmadik fejek - a tűzokádós fajtából, rémálmok, reggel meggyulladok érzés, napközben hidegrázás, szédelgés, émelygés, nyűgösség... Nem folytatom.  Ez ma hajnalban került betetőzésre azzal, hogy a pms-ből lepottyant a p és maradt az ms... A napom - ezidáig - jobbára stabil oldalfekvésben telt, kétpercenként csörgő telefonnal. Jobbára a Bolondokházából hívtak az Ápoltak olyan fontos kérdésekkel, hogy hol tartjuk a borítékokat, hogy tudnak faxot fogadni, valaki telefonált, de nem tudják, ki az, én mondjam meg... :D Jah és persze a leglényegesebb kérdés: 1-től 10-es skálán mekkora fájdalmaim vannak.... :O  Mert ha fel tudok ülni, akkor ugye megírnék-e egy levelet a labanc ügyfélnek, mert tele van kérdésekkel... Erre mondtam nekik, hogy majd hétfőn megtudják bizonyos testtájukon szemléltetve, 1-10-ig mit érzek. :D 

2 megjegyzés:

  1. ... és agresszió. :-) Ne hagyd ki a felsorolásból kérlek! Hisz ebből szakdolgoztam. :-D

    VálaszTörlés
  2. Ehhee, en multkor pms-el megspekelve toltam olyat hogy bulibol 5 re hazaeres, gyermekek fel6-kor kelese. Jooovolt, es igen, elfojtott agresszio a topon! :-D

    VálaszTörlés