2014. január 27., hétfő

Még egy szülinap...

.... mégpedig a blogé. Január 7-én volt 9 éve, hogy elkezdtem írni, de akkor még a másik helyen, aminek - épp tegnap vettem észre - ma már hűlt helye.... :( Még jó, hogy valahová lementettem az egészet pár hónappal ezelőtt - csak azt nem tudom, hová... Pedig ennek fényében nem ártana, ha rájönnék, mert ha nem találom meg a biztonsági mentést (vagy az valami miatt nem működik majd...), akkor elszáll 8 évnyi hablatyom, ami akárhogy is, de szíven ütne.... Szóval most kicsit izgulok... :S A 10. évre nem kívánok magamnak mást, csak hogy több időm legyen írni. :) 


2 megjegyzés:

  1. Ne is mondd, én is most néztem, hogy eltűnt a régi blogom :-( Meghasad a szívem érte, pedig nekem csak 4 év... A 10. évre pedig én is ezt kívánom Neked, mert az nekem is jóóóóó :-)

    VálaszTörlés
  2. Én csak hét éve. De az én régi blogjaim még nem tűntek el... le is mentem gyorsan, mert sokat jelentenek..

    VálaszTörlés